Για την Germanwings, τη low cost θυγατρική της
Lufthansa, η Θεσσαλονίκη είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για πτήσεις
προς και από Ελλάδα. Έτσι, από τις 5 Μαϊου, προστέθηκε και το Ανόβερο
στις απευθείας συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με μεγάλους γερμανικούς
προορισμούς, ενώ υπάρχουν σκέψεις για πιθανή σύνδεση και με Βερολίνο.
Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο Αντρέας Ένγκελ, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Germanwings, με την ευκαιρία της παρουσίασης της.. «νέας» εταιρείας, που προσφέρει πλέον a la carte επιλογές στους πελάτες της, τη δυνατότητα να επιλέγουν business class υπηρεσίες από το πακέτο του «the best rate», ενώ με το basic rate, που ξεκινάει από 33 ευρώ, μπορούν από Θεσσαλονίκη να πετάνε για Κολωνία, Στουτγκάρδη και Ανόβερο.
Eιδικά για την ελληνική αγορά, ιδιαίτερα ελκυστικός εκτιμούν πως θα είναι ο ναύλος «Smart», με συγκεκριμένες επιπλέον παροχές, για πιο άνετο ταξίδι με τιμές όμως στάνταρ (στη high season, 169 ευρώ μετ’ επιστροφής για Θεσσαλονίκη-Ανόβερο).
Η Germanwings, που πέρυσι μετέφερε από και προς Ελλάδα περισσότερους από 325.000 επιβάτες, βάσει των κρατήσεων, αναμένει αύξηση της τάξης του 5%-10% για το 2013, καθώς, όπως είπε ο κ. Ένγκελ, οι Γερμανοί τουρίστες επιστρέφουν στην Ελλάδα, ενώ και οι Έλληνες, παρά την κρίση, συνεχίζουν να κινούνται προς τη γερμανική αγορά. Άλλωστε στις πτήσεις της Germanwings για Ελλάδα, οι επιβάτες είναι μοιρασμένοι, μισοί Γερμανοί και μισοί Έλληνες.
Η εταιρεία, εκτός από τη Θεσσαλονίκη, συνδέει μέσα στο καλοκαίρι του 2013, το Αμβούργο και με το Ηράκλειο, τη Κω και την Κέρκυρα.
Η Θεσσαλονίκη είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για τους επιβάτες της Germanwings προς Ελλάδα, με τους περισσότερους να πετάνε από Στουτγκάρδη ( πτήσεις κάθε ημέρα) , ενώ ακολουθεί η Κολωνία (4-6 πτήσεις την εβδομάδα), ενώ την πασχαλιάτικη εκκίνησή του έκανε το Ανόβερο, με μία πτήση, κάθε Κυριακή.
Ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός για φέτος, είναι το Ηράκλειο της Κρήτης, ενώ μεγάλη ζήτηση υπάρχει για Μύκονο, Κέρκυρα, πρωταθλήτρια με συνδέσεις με τέσσερις γερμανικές πόλεις, ενώ και οι πτήσεις προς Καβάλα από Στουτγκάρδη, είναι πάντοτε γεμάτες. Σημειώνεται ότι η German Wings πετάει ακόμη για Ρόδο, Σαντορίνη, Κω και Αθήνα, με την τελευταία πέρυσι, λόγω των κοινωνικών αναταράξεων, να χάνει πελατεία από τη γερμανική αγορά.
Η Germanwings, με την αναδιοργάνωση του ομίλου της Lufthansa, μπαίνει πλέον πολύ πιο δυναμικά στον ανταγωνισμό, απέναντι στις μεγάλες εταιρείες low cost, δηλαδή στη Ryanair και την Easyjet. To πολύ φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης της Germanwings μέχρι το 2015, προβλέπει: Υπερδιπλασιασμό των αεροσκαφών, από 38 στα 90. Αύξηση των επιβατών από 7,7 εκατομμύρια σε 20 εκατομμύρια και, αύξηση εργαζομένων από 1.352 σε 2.500.
Με το σχέδιο αυτό η Germanwings θα καλύπτει όλους τους ευρωπαϊκούς προορισμούς, αφού η Lufthansa θα κρατήσει μόνο τις πτήσεις από και προς Μόναχο και Φρανκφούρτη, ρίχνοντας παράλληλα μεγαλύτερο βάρος στους μακρινούς προορισμούς.
Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο Αντρέας Ένγκελ, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Germanwings, με την ευκαιρία της παρουσίασης της.. «νέας» εταιρείας, που προσφέρει πλέον a la carte επιλογές στους πελάτες της, τη δυνατότητα να επιλέγουν business class υπηρεσίες από το πακέτο του «the best rate», ενώ με το basic rate, που ξεκινάει από 33 ευρώ, μπορούν από Θεσσαλονίκη να πετάνε για Κολωνία, Στουτγκάρδη και Ανόβερο.
Eιδικά για την ελληνική αγορά, ιδιαίτερα ελκυστικός εκτιμούν πως θα είναι ο ναύλος «Smart», με συγκεκριμένες επιπλέον παροχές, για πιο άνετο ταξίδι με τιμές όμως στάνταρ (στη high season, 169 ευρώ μετ’ επιστροφής για Θεσσαλονίκη-Ανόβερο).
Η Germanwings, που πέρυσι μετέφερε από και προς Ελλάδα περισσότερους από 325.000 επιβάτες, βάσει των κρατήσεων, αναμένει αύξηση της τάξης του 5%-10% για το 2013, καθώς, όπως είπε ο κ. Ένγκελ, οι Γερμανοί τουρίστες επιστρέφουν στην Ελλάδα, ενώ και οι Έλληνες, παρά την κρίση, συνεχίζουν να κινούνται προς τη γερμανική αγορά. Άλλωστε στις πτήσεις της Germanwings για Ελλάδα, οι επιβάτες είναι μοιρασμένοι, μισοί Γερμανοί και μισοί Έλληνες.
Η εταιρεία, εκτός από τη Θεσσαλονίκη, συνδέει μέσα στο καλοκαίρι του 2013, το Αμβούργο και με το Ηράκλειο, τη Κω και την Κέρκυρα.
Η Θεσσαλονίκη είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για τους επιβάτες της Germanwings προς Ελλάδα, με τους περισσότερους να πετάνε από Στουτγκάρδη ( πτήσεις κάθε ημέρα) , ενώ ακολουθεί η Κολωνία (4-6 πτήσεις την εβδομάδα), ενώ την πασχαλιάτικη εκκίνησή του έκανε το Ανόβερο, με μία πτήση, κάθε Κυριακή.
Ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός για φέτος, είναι το Ηράκλειο της Κρήτης, ενώ μεγάλη ζήτηση υπάρχει για Μύκονο, Κέρκυρα, πρωταθλήτρια με συνδέσεις με τέσσερις γερμανικές πόλεις, ενώ και οι πτήσεις προς Καβάλα από Στουτγκάρδη, είναι πάντοτε γεμάτες. Σημειώνεται ότι η German Wings πετάει ακόμη για Ρόδο, Σαντορίνη, Κω και Αθήνα, με την τελευταία πέρυσι, λόγω των κοινωνικών αναταράξεων, να χάνει πελατεία από τη γερμανική αγορά.
Η Germanwings, με την αναδιοργάνωση του ομίλου της Lufthansa, μπαίνει πλέον πολύ πιο δυναμικά στον ανταγωνισμό, απέναντι στις μεγάλες εταιρείες low cost, δηλαδή στη Ryanair και την Easyjet. To πολύ φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης της Germanwings μέχρι το 2015, προβλέπει: Υπερδιπλασιασμό των αεροσκαφών, από 38 στα 90. Αύξηση των επιβατών από 7,7 εκατομμύρια σε 20 εκατομμύρια και, αύξηση εργαζομένων από 1.352 σε 2.500.
Με το σχέδιο αυτό η Germanwings θα καλύπτει όλους τους ευρωπαϊκούς προορισμούς, αφού η Lufthansa θα κρατήσει μόνο τις πτήσεις από και προς Μόναχο και Φρανκφούρτη, ρίχνοντας παράλληλα μεγαλύτερο βάρος στους μακρινούς προορισμούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου